Aktualno

Aktualni dogodki in arhiv

Aktualni dogodki, prireditve, predavanja, okrogle mize, ...

2021

Sedmo skupno usposabljanje: Konferenca "Izzivi trajnostnega razvoja"

V petek, 28.5.2021 je B&B Visoka šola za trajnostni razvoj v sodelovanju s Kompetenčnim centrom Logins organizarala strokovno konferenco o izzivih trajnostnega razvoja. 

Trajnostni razvoj in transformacija družbeno-ekonomske ureditve po principih krožnega gospodarstva je odgovor na nujno potrebne spremembe v odnosu do okolja za dvig kakovosti življenja, ki si jo želimo zagotoviti in ohraniti tudi za prihodnje generacije. Uresničevanje strateških razvojnih ciljev družbe v prihodnjih desetletjih zahteva spremembo miselnosti in predpostavlja sodelovanje in oblikovanje partnerstev, znotraj katerih bomo ob podpori naprednih tehnologij razvijali rešitve za pravično, vključujočo, zeleno in ogljično nevtralno družbo.

V drugem delu konference je potekala tudi okrogla miza na temo »Trajnostni razvoj okolja za kakovost bivanja«. 

Namen okrogle mize je izpostaviti pomen trajnostnega razvoja za zagotavljanje kakovostnih življenjskih pogojev ter vlogo in doprinos podjetij v sodelovanju z lokalnimi skupnostmi k razvoju urbanega okolja in zaščiti narave. Pogovarjali se bomo o krožnih poslovnih modelih, načinih povezovanja različnih družbeno-ekonomskih krogov in vključevanja v nove verige vrednosti. Predstavili bomo primere dobrih praks s področja trajnostnega razvoja, inovativnih rešitev za zmanjševanje negativnih okoljskih vplivov in ustvarjanje dodane vrednosti v družbi.

Sodelujoči na okrogli mizi:

  • Mag. Jurij Giacomelli, direktor svetovalnega podjetja Giacomelli media (Circular Business Academy)
  • Mag. Mateja Mešl, direktorica Inštituta za papir in celulozo (CEL.KROG)
  • Mag. Tomaž Lanišek, vodja Urada za razvoj, pametno skupnost in projekte, Mestna občina Kranj
  • Mag. Franka Cepak, okoljski manager Luke Koper, d.d.
  • Mag. Maja Rozman, predstavnica za odnose z javnostmi Komunala Kranj d.o.o.
  • Dr. Dragica Marinič, koordinatorica SRIP – Krožno gospodarstvo, vodja projektne pisarne na Štajerski gospodarski zbornici

 

Šesto skupno usposabljanje: Obvladovanje stresa

Ali ste vedeli, da je vzrok za več kot 80% obiskov splošnega zdravnika dolgotrajna izpostavljenost stresnemu načinu življenja?

V projektni pisarni KoC Logins smo se odločili za on-line izvedbo praktično izobraževalnega motivacijskega programa obvladovanja stresa z dr. Francem Giderjem. 

Delavnica je bila izvedena v treh terminih, skupaj 6 pedagoških ur. Program je izrazito praktično naravnan, zato je bil razdeljen na 3 delavnice, med katerimi smo udeleženci izvajali »domačo nalogo« oziroma pridobljeno znanje uporabili na primerih iz prakse.

Na začetku smo udeleženci izpolnili test, s pomočjo katerega smo prejeli oceno o tem, v kolikšni meri smo izpostavljeni stresu. V teoretičnem delu programa smo spoznali glavne vzroke za nastanek stresa, štiri nivoje človeškega bitja in kako se stres odraža na različnih nivojih. V praktičnem delu pa smo spoznali učinkovite tehnike za lažje obvladovanje stresa v vsakodnevnem življenju.

Zaključki delavnice - nasveti za obvladovanje stresa
- Poslušati sebe
- Či pavza
- Odmor
- Čas zase
- Manj misliti
- Nasmešek
- Globoko dihanje
- Uporaba tehnik sproščanja
- Prakticiranje hvaležnosti
- Jutranja rutina
- Vztrajati

 

 

 

Strokovna konferenca IZZIVI TRAJNOSTNEGA RAZVOJA

Vabimo vas na strokovno konferenco IZZIVI TRAJNOSTNEGA RAZVOJA v soorganizaciji B&B Visoke šole za trajnostni razvoj in Kompetenčnega centra Logins, ki bo potekala 28. maja 2021 med 9.00 in 13.30 uro preko spleta.

Trajnostni razvoj in transformacija družbeno-ekonomske ureditve po principih krožnega gospodarstva je odgovor na nujno potrebne spremembe v odnosu do okolja za dvig kakovosti življenja, ki si jo želimo zagotoviti in ohraniti tudi za prihodnje generacije. Uresničevanje strateških razvojnih ciljev družbe v prihodnjih desetletjih zahteva spremembo miselnosti in predpostavlja sodelovanje in oblikovanje partnerstev, znotraj katerih bomo ob podpori naprednih tehnologij razvijali rešitve za pravično, vključujočo, zeleno in ogljično nevtralno družbo.

Program

9.00 - 9.10 - registracija udeležencev
9.10 - 9.30 - pozdravni nagovor (dekan mag. Brane Lotrič, direktorica mag. Maja Zalokar in podžupan MOK Robert Nograšek)
9.30 - 12.00 - predstavitev strokovnih prispevkov po sekcijah (trajnost oskrbovalnih verig, zelena energija, varstvo okolja skozi oči organizacij)
12.00 - 12.10 - odmor
12.10 - 13.30 - okrogla miza »Trajnostni razvoj okolja za kakovost bivanja«

*Organizator si pridružuje pravico do spremembe programa.
 

Sodelujoči na okrogli mizi

Mag. Jurij Giacomelli, direktor svetovalnega podjetja Giacomelli media (Circular Business Academy)
Mag. Mateja Mešl, direktorica Inštituta za papir in celulozo (CEL.KROG)
Mag. Franka Cepak, okoljski manager Luke Koper, d.d.
- predstavnik Komunale Kranj
- predstavnik samoupravne lokalne skupnosti

Moderatorka: mag. Maja Zalokar, direktorica B&B Visoke šole za trajnostni razvoj

Namen okrogle mize je izpostaviti pomen trajnostnega razvoja za zagotavljanje kakovostnih življenjskih pogojev ter vlogo in doprinos podjetij v sodelovanju z lokalnimi skupnostmi k razvoju urbanega okolja in zaščiti narave.

Pogovarjali se bomo o krožnih poslovnih modelih, načinih povezovanja različnih družbeno-ekonomskih krogov in vključevanja v nove verige vrednosti.

Predstavili bomo primere dobrih praks s področja trajnostnega razvoja, inovativnih rešitev za zmanjševanje negativnih okoljskih vplivov in ustvarjanje dodane vrednosti v družbi.

Prosimo, da udeležbo potrdite s PRIJAVO PREK SPLETNEGA OBRAZCA najkasneje do 27. 5. 2021. Spletno povezavo do konference boste prejmeli dan pred izvedbo.

Udeležba na konferenci je brezplačna.

Peto skupno usposabljanje: S PRAVIM ODNOSOM IN UČINKOVITIMI POGAJANJI DO ODLIČNIH PRODAJNI REZULTATOV tudi v času nestabilnih razmer

 

Peto skupno usposabljanje: S PRAVIM ODNOSOM IN UČINKOVITIMI POGAJANJI DO ODLIČNIH PRODAJNI REZULTATOV tudi v času nestabilnih razmer

V času nestabilnih razmer, ki jih je povzročila svetovna zdravstvena kriza, se v podjetjih poraja potreba po hitrih odločitvah, odzivnih strategijah in prilagoditvah, da bi poslovanje čimprej postavili v stabilne okvirje. Pomembno so se v tem času spremenile navade in prioritete naših strank in na trgu bodo zmagovala le tista podjetja, ki bodo prva prepoznala nastale priložnosti in kupcem tudi danes zagotavljala odlično uporabniško izkušnjo.
Na dvodnevni delavnici v februarju smo si pogledali, kako prilagoditi svoje poslovanje in prodajo na nove razmere, kako z motivacijo, znanjem in tehnikami vzpostavljati in ohranjati odlične odnose in povezanost s strankami, da bomo ohranili njihovo zvestobo in dosegli odlične prodajne rezultate.
Ni dobrega posla brez učinkovitih pogajanj, zato smo govorili tudi o tem, kako postati karizmatičen pogajalec in s stranko doseči sporazum, ne da bi ogrozili prihodnjo komunikacijo in sodelovanje. Osvojili smo učinkovite pogajalske tehnike in se naučili prodajne argumentacije, ki stranko prepriča in vodi v zaključek posla. Pogledali smo si tudi, kako stranko voditi skozi številne ugovore in obvladati tudi težke situacije v pogajanjih. V poslu ne dosežemo tega, kar si zaslužimo, temveč to, kar si izpogajamo!

                 

Četrto skupno usposabljanje: Ali imate ČIP za bolj učinkovito komunikacijo s strankami

 

Četrto skupno usposabljanje: Ali imate ČIP za bolj učinkovito komunikacijo s strankami

Sodobna čustveno inteligentna in situacijsko prilagodljiva komunikacija predstavlja temelj operativne delovne odličnosti. Poanta je v razumevanju sprememb v načinu dela strank, ki zahteva od nas, da razumemo in v praksi uporabljamo učinkovite komunikacijske tehnike in pristope. Delavnica vključuje različne vsebinske sklope iz področja učinkovite komunikacije s strankami. Pozitivna komunikacija = aktivna komunikacija, ki temelji na učinkoviti uporabi TOP komunikacijskih tehnik.

Pripravili smo vrhunsko interaktivno spletno usposabljanje z naslovom Ali imate ČIP za bolj učinkovito komunikacijo s strankami, ki temelji na principih čustveno inteligentne in situacijske prilagodljive komunikacije, katera je potekala 6.10. in 8.10.2020.

2020

Tretje skupno usposabljanje: Evropski paket mobilnosti in pametni tahografi

 

Tretje skupno usposabljanje: Evropski paket mobilnosti in pametni tahografi

V četrtek, 10. septembra, med 9.00 in 12.30 v B&B izobraževalnem centru Kranj pripravljamo tretje skupno usposabljanje KOC Logins, kjer bomo pobliže spoznali novosti, ki jih prinaša Evropski paket mobilnosti in pametne tahografe.

Z nami bosta predavatelja Boštjan Paušer, storkovnjak za gospodarska vozila in prometne predpise ter glavni urednik revije Kamion&Bus, ter Jože Cuderman, strokovnjak in sodni izvedenec za tahografe, inštruktor z licenco in mednarodnimi izkušnjami pri usposabljanju za delo s tahografi. 

Prijave sprejemamo do torka, 8. 9. 2020, na e-naslov marija.demsar@logins.si ali po telefonu 041 762 707. Usposabljanje je za udeležence brezplačno. 

Vabljeni!

Več o vsebini usposabljanja: 

Novi evropski predpisi na področju opravljanja prevozov naj bi poskrbeli za zmanjšanje nelojalne konkurence med prevozniki in za izboljšanje delovnih pogojev za voznike. Evropski paket mobilnosti se je v Bruslju pripravljal več let, novosti so razdeljene v tri ključna področja: kabotaža, napotitve voznikov v tujino ter delovni čas in počitki voznikov. Vozniki bodo morali več počitka opraviti doma, vse tahografe bo treba zamenjati za pametne, tahografi bodo postali obvezni tudi za kombije nad 2,5 tone NDM, dodane pa so nove izjeme kdaj uporaba tahografa ni potrebna. Podaljšuje se še obdobje za katerega se lahko opravi kontrola. Predvidene so enotne napotitve voznikov v tujino, certificiranje ustreznih počivališč ter strožje omejitve pri opravljanju kabotažnih prevozov. Novosti nam bo predstavil Boštjan Paušer.

Od lanskega 15. junija morajo biti vsa nova tovorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 tone, vsi novi avtobusi in vsa nova vlečna vozila z največjo dovoljeno maso v kombinaciji s priklopnim vozilom, večjo od 3,5 ton, ki so prvič registrirana na trgu Evropske unije, opremljena s pametnim tahografom. Njihova največja novost je, da omogočajo brezžično komuniciranje na daljavo (za nadzorne organe tudi med vožnjo) ter imajo vključen GPS sistem za pozicioniranje vozila. Predaval bo Jože Cuderman. 


 

Izzivi vodenja v času krize

 

Izzivi vodenja v času krize

V torek, 21. aprila, smo v Kompetenčnem centru Logins izvedli drugo skupno usposabljanje Izzivi vodenja v času krize, ki smo ga pripravili v sodelovanju s Kompetenčnim centrom Energija. Z usposabljanjem smo želeli podpreti vodje v partnerskih podjetjih pri njihovih naporih stabiliziranja trenutne situacije v povezavi s pandemijo Covid-19 ter jih opolnomočiti in pripraviti za najboljši možen izhod iz krize. 
V prvem delu usposabljanja je bila z nami predavateljica Bojana Florjančič iz podjetja Hansen Beck, ki je na interaktiven, delavniško naravnan način predstavila kako odločilnega pomena v teh časih je obnašanje vodij, ki s svojim ravnanjem vplivajo na svoje sodelavce, zunanje partnerje, kupce in širše okolje ter nam podala nekaj praktičnih metod in orodij za uspešno vodenje ljudi v kriznih situacijah. 
V drugem delu nam je predavatelj Miha Bešter predstavil praktični pristop k obvladovanju kriznih situacij v podjetjih s poudarkom na procesnem vidiku delovanja organizacij v kriznih časih in pokazal kako s sistematičnim pristopom lahko zmanjšamo negativne posledice krize.
Zaradi trenutnih razmer je usposabljanje poteklo preko spleta, kar je bilo tako za organizatorje kot za predavatelja in udeležence malce drugačna izkušnja, ki pa smo jo vsi ocenili kot pozitivno. 

 

 

 


 

Drugo skupno usposabljanje: Izzivi vodenja v času krize

 

Drugo skupno usposabljanje: Izzivi vodenja v času krize

Pandemija COVID-19 je povzročila drastične spremembe. Nastala situacija je, kot vsaka druga krizna situacija v podjetju, zahtevna preizkušnja za vodstvo, vodje in vse zaposlene. Zato smo se odločili za usposabljanje, s katerim želimo podpreti vodje partnerskih podjetij pri njihovih naporih stabiliziranja situacije in pripravi za najboljši možen izhod iz krize. 

Usposabljanje pripravljamo v sodelovanju s KOC Energija, zaradi trenutnih razmer pa bomo usposabljanje pripravili na spletni platformi ZOOM. Usposabljanje bo potekalo v torek, 21. 4. 2020, med 9. in 13. uro. 

Na usposabljanju nam bosta o vodenju v kriznih situacijah spregovorila Bojana Florjančič in Miha Bešter. 

MIHA BEŠTER ima dolgoletne izkušnje pri vodenju logističnih procesov v mednarodnem podjetju. Pri svojem delu se je srečal z različnimi vrstami kriznih situacij v transportnih in logističnih procesih.

BOJANA FLORJANČIČ, trenerka poslovnih veščin, ima 20 let izkušenj na področju razvoja zaposlenih in učinkovitosti poslovanja v vlogah vodje kadrovsko poslovne službe, vodje poslovne odličnosti, svetovalke in trenerke v vodilnih mednarodnih podjetjih. Deluje v podjetje HANSEN BECK, ki posluje v 25 državah, na 5 kontinentih. 

PROGRAM

9.00–10.30: BOJANA FLORJANČIČ, Hansen Beck: VODENJE V ČASU KRIZE

Odločilnega pomena v teh časih je, kako vodje s svojim ravnanjem vplivajo na sodelavce, na svoje zunanje partnerje, kupce in širše okolje. Na interaktivnem, delavniško naravnanem usposabljanju se boste naučili praktičnih metod in orodij za uspešno vodenje ljudi v kriznih situacijah.

10.30–11.00: ODMOR

11.00–13.00: MIHA BEŠTER: OBVLADOVANJE KRIZNIH SITUACIJ

Praktični pristop k obvladovanju kriznih situacij v podjetjih s poudarkom na procesnem vidiku delovanja organizacij v kriznih časih. Odgovorili bomo na vprašanje, kako s sistematičnim pristopom lahko zmanjšamo negativne posledice krize. 

PODROBEN PROGRAM

Prijave zbiramo na POVEZAVI do petka, 17. 4. 2020. 

Vabljeni!

 

Koc Logins uspešen na poti do zastavljenih ciljev

 

Koc Logins uspešen na poti do zastavljenih ciljev

Ob začetku projekta smo si v Kompetenčnem centru Logins zadali, da bomo v času trajanja projekta v partnerstvu dosegli 2428 vključitev. To pomeni, da se bodo zaposleni v partnerskih podjetij v takem številu udeležili različnih usposabljanj, bodisi skupnih usposabljanj KOC-a ali usposabljanj znotraj podjetij.  
Po dobrih 5 mesecih projekta smo v partnerstvu dosegli že 593 vključitev na skupno 90 usposabljanjih, kar pomeni, da smo dosegli že skoraj četrtino zastavljenih vključitev. Partnerska podjetja so se v omenjenem obdobju največ odločala za usposabljanja, ki krepijo naslednje kompetence:
-    digitalizacija
-    uvajanje sprememb in poslovnih izboljšav, upravljanje poslovnih procesov, menedžment inovacij
-    finančno-računovodska znanja
-    ravnanje s tovorom. 
 

Hello, how can we help you?

 

Hello, how can we help you?

Partnerska podjetja v Kompetenčnem centru Logins se pogosto odločajo za organizacijo usposabljanj s področja znanja tujih jezikov, predvsem poslovne angleščine. S tem krepijo eno izmed dvajsetih kompetenc, ki smo jih v okviru projekta izpostavili kot ključne, to je sporazumevanje v tujem jeziku.

V okviru KOC-a so partnerji tako v prvih šestih mesecih organizirali 18 usposabljanj za dvig znanja tujih jezikov, 16 za angleški jezik in 2 za nemški jezik. V usposabljanja je vključenih več kot 140 udeležencev.

Na fotografiji so zaposleni iz podjetja GLOBELINK EG SOL na prvi uri tečaja poslovne angleščine.

2019

Uvodno srečanje LOGINS

 

Uvodno srečanje LOGINS

Že tradicionalno je partnerjem v uvodnih besedah za uspešno kandidaturo čestital direktor B&B, d.o.o. mag. Branko Lotrič. Skrbnica kompetenčnega centra LOGINS s strani sklada – gospa Anja Sterle je partnerstvu predstavila ključne poudarke novega obdobja. Gospod Vladimir, ki bdi nad projektom Kompetenčni centri 3.0 na skladu, pa je poskrbel, da so partnerji prejeli odgovore na vprašanja iz prve roke.
Na ravni partnerstva je sprememba razdelitev na dve projektni pisarni, saj je število partnerjev naraslo na število 31. Nova oblika je tista, ki lahko zagotavlja hitro odzivnost in učinkovitejše načrtovanje usposabljanj. 
Novi in stari partnerji so se ob tej priložnosti predstavili in izmenjali primere dobrih praks iz preteklosti. 
 

Portal ISS za lažje delo projektnih pisarn

 

Portal ISS za lažje delo projektnih pisarn

Za namene novega obdobja je spletni portal ISS doživel kar nekaj sprememb. Predstavniki projektnih pisarn kompetenčnih centrov smo jih spoznali 26. 9. 2019 v Ljubljani. Oblikovali smo tudi nekaj predlogov za hitrejše delo in odpravljali prve nejasnosti, ki so se pri izvajanju projekta pojavile. LOGINS projektna pisarna se zahvaljuje za pozitivno vzdušje in podporo osebja sklada.

Uspešno v novo obdobje

 

Uspešno v novo obdobje

Dobri temelji so izrednega pomena za uspešno delo v novem projektnem obdobju. Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije je s tem namenom pripravil uvodno delavnico, ki sta se je 12. septembra 2019 udeležili predstavnica projektne pisarne Dolores Marolt Kekič (INTEREUROPA d.d.) in predstavnica prijavitelja Tatjana Čeh Naglič (B&B, d.o.o.). Dogodek je spodbudil tudi neformalne pogovore med predstavniki izbranih kompetenčnih centrov. Kar osem od desetih jih je že delovalo v prejšnjem obdobju.
Več … 
 

Uspešen razpis KOC 3.0 tudi za LOGINS

 

Uspešen razpis KOC 3.0 tudi za LOGINS

Dne 30. 8. 2019 je Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije objavil prejemnike sredstev za razpis Kompetenčni centri za razvoj kadrov. V obdobju 2019 - 2022 bo tako podprtih 10 kompetenčnih centrov za razvoj kadrov, že tretjič tudi LOGINS.
V vse kompetenčne centre skupaj je vključenih 327 podjetij, od katerih je 187 mikro, malih ali srednjih podjetij.
Veseli nas in v čast nam je, da lahko nadaljujemo in nadgrajujemo delo preteklih obdobij ter vključujemo v projekt nove in nove partnerje. V novem obdobju jih bo kar 31.
Program Kompetenčni centri za razvoj kadrov sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada. 

Več ... 

 

INTERVJU: Razvoj logističnih kadrov

Kompetenčni center Logins je zaključil že drugi krog delovanja. Z direktorjem podjetja B&B d.o.o., kot nosilnega partnerja v projektu je bil v reviji Kam&Bus, opravljen intervju o največjih dosežkih projekta.

2018

Zaključna konferenca KoC LOGINS

V torek, 16. 10. 2018 smo v sodelovanju z revijo Kamion&Bus pripravili strokovno konferenco z naslovom »Kadrovski izzivi in pametne tehnologije v transportu in logistiki«.

Na konferenci smo z zaključnim videom predstavili dosežke projekta Logins - partnerskih podjetij združenih v kompetenčni center za logistiko.

Direktor podjetja Brce d.o.o., Tadej Brce je predstavil strategije pri zaposlovanju in usposabljanju voznikov v njihovem podjetju; Marjan Nahtigal iz Ministrstva za infrastrukturo RS je predstavil zakonske podlage, uredbe in direktive EU road package; Robert Sever iz GZS je predstavil trende v logistiki; Nataša Kozorog Cmiljanič iz Darsa je predstavila izkušnje z uvedbo novega elektronskega cestninjenja – DarsGO; pravila in novosti s področja pametnih tahografov je predstavil Jože Cuderman s podjetja Tahografi Cuderman d.o.o.; s problematiko »vikend« počitkov v kabini nas je seznanil Zdravko Igličar z Ministrstva za infrastrukturo RS; z izzivi Last mile delivery pa nas je soočil direktor podjetja B&B d.o.o., Brane Lotrič.

Konference so se v velikem številu udeležili predstavniki podjetij, ki delujejo v cestnem prometu, spremljajočih dejavnostih v kopenskem, zračnem in pomorskem prometu ter špediciji, predstavniki Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada, Gospodarske zbornice Slovenije – združenje za promet in Obrtno – podjetniške zbornice Slovenije ter predstavniki slovenskih medijev.

Kako izboljšati najpomembnejše poslovno področje v podjetju in s tem povečati donosnost poslovanja?

V okviru kompetenčnega centra bomo v sodelovanju s podjetjem FIM.CO izvedli serijo delavnic »Celovita šola trženja«, pri katerih je idealna priložnost seznanitve s ključnimi vprašanji in izzivi s področja trženja, prodaje in komuniciranja ter na ta način izboljšati omenjena prepotrebna znanja, s tem pa tudi produktivnost in konkurenčnost.

Znanja s področja trženja so nepogrešljiva na vseh nivojih v podjetju. Vodstvu služijo kot osnova za sprejemanje razvojnih usmeritev, vizije, poslanstva in strategije trženja. Prav tako je obvladovanje in razumevanje trženjskih ter prodajnih veščin nujno potrebno za vse komercialiste, prodajnike, pa tudi ostale zaposlene, ki s svojim pristopom in znanjem (ali neznanjem) oblikujejo podobo podjetja na trgu in so soodgovorni za njegov uspeh. Če namreč trženjskih znanj ne prenesemo na operativni nivo, bo vodstvo, kljub osvojitvi strateških znanj, zelo težko implementiralo svoje strategije in doseglo zastavljene cilje.

Terminski plan interaktivnih delavnic: 6.9., 13.9., 20.9., 27.9., 4.10., 11.10. in 18.10.2018

Trajanje posamične delavnice: 6 šolskih ur – predavanje in interaktivna delavnica z vajami

Cena 6 urne interaktivne delavnice: 1.125,00 EUR (stroški se v enakomernem deležu porazdelijo med udeležence)

»Celovit mentorski sistem - nuja, modna muha ali vaša priložnost?«

V sredo, 13. 6. 2018 smo se v Laškem udeležili delavnice sklada z naslovom »Celovit mentorski sistem - nuja, modna muha ali vaša priložnost?«

Danes znotraj organizacij nastajajo znanja, ki se nenehno spreminjajo. Nastajajo v medsebojni interakciji najrazličnejših posameznikov kot odziv na potrebe časa; narekujejo pa jih tehnologija, procesi in svetovna gospodarska dinamika. Gre za dragoceni nabor najrazličnejših kompetenc, ki vključujejo znanja, izkušnje, veščine, sposobnosti, kvalifikacije, navade, prepričanja, načine mišljenja in vedenja ter vrednote. Vse to si želijo organizacije ohraniti, deliti, oplemeniti, zato angažirajo mentorje. Mentorji, praviloma bolj izkušeni in vešči posamezniki na svoje mentorirance prenašajo izkušnje, kompetence, veščine pa tudi odnos do dela, svoja poznanstva in še bi lahko naštevali.

Končni cilj mentorstva je usposobiti mentorirance za samostojno, strokovno delo. Predvsem pa želi posameznikom v mentorskem procesu pomagati pri osebni in strokovni rasti tako, da ti prepoznajo svoje potenciale in jih v čim večji meri izkoristijo. Zato si brez mentorstva obstoja in razvoja podjetij in organizacij ni mogoče predstavljati. Mentorstvo je kompleksen proces, ki od mentorja poleg strokovnih znanj pričakuje tudi številne druge kompetence. Sama usposobljenost mentorjev pa ni dovolj. Da bi mentorstvo resnično lahko doseglo svoj namen, potrebuje sistem z jasnimi cilji, opredeljenimi koristi in medsebojnimi pričakovanji ter praktičnimi načini vrednotenja, ki stremi k nenehnemu razvoju in posodobitvam ter je prepoznam kot strateško pomemben element v organizaciji.

Na delavnici smo udeleženci spoznali prvine sistemskega mentorstva, koristi mentorstva za vse deležnike, faze mentorskega sistema in preverili, za kaj so prikrajšane organizacije, ki v svojih okoljih niso načrtno vzpostavile mentorskega sistema. Prisotni smo na konkretnem primeru podjetja spoznali, kako so se ob pomoči izkušene svetovalke lotili načrtne vzpostavitve mentorskega sistema ter kako je mentorski sistem povezal generacije ter podjetju prinesel številne druge koristi.

UČINKOVITO EKIPNO DELO IN ORGANIZACIJSKI ODNOSI

V torek, 15. maja 2018 smo se z ekipo KOC 2.0 in ostalimi predstavniki kompetenčnih centrov udeležili strokovne delavnice z naslovom »UČINKOVITO EKIPNO DELO IN ORGANIZACIJSKI ODNOSI«.

Po zaključku delavnice je sledilo še neformalno druženje, ki je idealna priložnost za mreženje, izmenjavo mnenj in izkušenj ter vseh nadaljnjih načrtov.

 Na delavnici smo imeli priložnost izvedeti odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kaj je potrebno za učinkovito ekipno delo in dobre organizacijske odnose?
  • Na kakšen način identificiramo in določamo prioritete?
  • Kako vzpostavimo učinkovit nadzor nad časom?
  • Kateri so pristopi k vodenju in delitvi dela?
  • Kako prevzemati vloge in sprejemati odločitve?

Delavnice Kompetentna Slovenija v letu 2018

KOC 2.0 tudi v letu 2018 nadaljuje s serijo delavnic Kompetentna Slovenija, ki potekajo v sodelovanju z deležniki na različnih koncih Slovenije.

»Kompetentna Slovenija« v okviru programa Kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0 omogoča in vabi na delavnice:

  • Varstvo osebnih podatkov po Splošni uredbi o varstvu podatkov (GDPR)
  • HR pravo za nepravnike
  • V bitki za talente
  • Optimizacija ključnih procesov in uvajanje vitkosti v delovanje
  • Management idej
  • Zmagovalna mislenost uspešnega vodje
  • O govorici telesa in javnem nastopanju
  • Motivacija in samomotivacija
  • Nastopajte kot Obama in prodajajte kot Jobs
  • Timsko delo
  • Sprejemanje odgovornosti do skupnih rezultatov
  • Poslovni protokol

 

PRIJAVA

 

Vljudno vabljeni!

Oskrbovalne verige v znanosti in praksi 2018

Slovensko logistično združenje 11. - 13. aprila 2018 organizira 6. mednarodni kongres »Oskrbovalne verige v znanosti in praksi 2018«.

Dogodek je tridnevni, vsebine pa vse naslavljajo zelo aktualno problematiko na širšem področju logistike. Vsa predavanja temeljijo na konkretnih primerih iz prakse, zato verjamemo, da je lahko dogodek aktualen za celotno združenje partnerjev kompetenčnega centra Logins.

 

Program je vsebinsko bogat kar lahko dodaja vrednost samemu delovanju podjetij.

Več informacij najdete na spletni strani logističnega kongresa.

Srečanje partnerskih podjetij

 

Srečanje partnerskih podjetij

V mesecu januarju smo kot projektna pisarna organizirali srečanje partnerskih podjetij kompetenčnega centra. Srečanje se je odvijalo v četrtek, 18. januarja, v izobraževalnem centru B&B, v Kranju. Glavni namen je bila predstavitev doseženih ciljev v letu 2017 in spodbuda za naprej, da bi v letu 2018 dosegli, oziroma presegli začrtane cilje.

S partnerji, pri katerih se kaže najmanjša aktivnost smo skupaj pregledali stanje in bomo skušali organizirati več usposabljanj, ki bi se jih lahko udeležilo večje število zaposlenih iz čim več partnerskih podjetij. Nekatera manjša podjetja si težko privoščijo organizacijo delavnic samo za njihove zaposlene, zato bomo več pozornosti namenili temu, da bo poudarek na skupinskih usposabljanjih, hkrati pa bomo na ta način dosegli tudi večje število vključitev.

Vsak predstavnik partnerskega podjetja je tudi predstavil primere dobre prakse, oziroma izpostavil in priporočil izvajalce s posameznega področja, s katerimi so bili zadovoljni in so zares strokovnjaki na svojem področju. Na srečanju smo se tudi pogovarjali o predlogu programa izobraževanja, ki ga bomo predstavili do konca projekta. V oblikovanje predmetnika in samega programa bodo vključeni vsi partnerji, saj bomo na podlagi prakse podjetij izluščili kje so največji primanjkljaji in skušali program oblikovati s poudarkom na praktičnem usposabljanju.

Kako komunicirati s pripadniki različnih generacij?

 

Kako komunicirati s pripadniki različnih generacij?

V mesecu januarju smo pripravili delavnico v izvedbi OK Consultinga. V okviru predavanja so udeleženci spoznavali dejavnike, ki vplivajo in omogočajo doseganje sinergij pri sodelovanju različnih generacij tako v poslovnem kot v drugih okoljih. Medgeneracijsko sodelovanje v zadnjih letih postaja vedno bolj aktualna tema iz več razlogov.

Prvi je zaradi že zaznanih večjih razlik v načinu delovanja različnih generacij, ki so kdaj tudi ovira v skupnem doseganju zastavljenih ciljev organizacij. Drug razlog pa je dejstvo, da se bo takšno stanje samo še stopnjevalo.

Trenutno so na delovnih mestih prisotne hkrati tri generacije, ponekod pa tudi že štiri generacije. Ker je življenjska doba vedno daljša, rodnost pa vedno nižja, bodo daljše delovne dobe nujne, če bomo želeli ohraniti trenutno gospodarsko stanje. Poznavanje dejavnikov, ki vplivajo na motivacijo različnih generacij in uspešno medgeneracijsko komunikacijo, je zato nujno za uspešno medgeneracijsko sodelovanje.

2017

UČINKOVITO UPRAVLJANJE PARTNERSTEV KoC /SRIP

V ponedeljek, 23. 10. 2017 smo se zaposleni projektne pisarne KoC Logins udeležili delavnice O UČINKOVITEM UPRAVLJANJU PARTNERSTEV KoC /SRIP »(HR+R&D/S4; Kaj že znamo in kaj se moramo še naučiti?)«, ki so jo organizirali MGRT, MDDSZ, Sklad in SVRK.

Namen delavnice je bil srečanje med SRIPi in KOCi, spoznavanje in sodelovanje, ugotavljanje potreb, razvoj kompetenc za učinkovito upravljanje grozdov, prenos dobrih praks, priložnost za učenje in izmenjavo izkušenj.

SPOROČILO ZA JAVNOST

Delavnice za krepitev kompetenc

Kompetentna Slovenija tudi v oktobru in novembru pripravlja delavnice za krepitev kompetenc

Ste se že udeležili kakšnega usposabljanja v okviru Kompetentne Slovenije?

Na voljo so novi termini brezplačnih usposabljanj, ki jih izvajajo priznani izvajalci tudi iz tujine. Pridružite se!

V sklopu programa KOC 2.0  nadaljujemo s serijo delavnic Kompetentna Slovenija, ki potekajo v sodelovanju z deležniki na različnih koncih Slovenije, s čimer zagotavljamo čim širši krog gospodarskih subjektov. 

V prihodnjih mesecih vabljeni na naslednje delavnice: 

 

Več informacij o delavnicah najdete tukaj
 

Vabljeni! 

11. PRIREDITEV VPL - VITKA PROIZVODNA LOGISTIKA

V četrtek, 26. oktobra 2017 si bomo v organizaciji podjetja Prolog d.o.o. ogledali primer dobre prakse v podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires. Sodelujemo B&B Visoka šola za trajnostni razvoj in Kompetenčni center LOGINS.
Predavanja bodo potekala v Izobraževalnem centru B&B Kranj, Ljubljanska cesta 30.

Program

  • 07:30 - 08:15 Registracija udeležencev v podjetju Goodyear Dunlop Sava Tires Kranj

  • 08:00 - 10:10 Ogled primera dobre prakse v podjetju (v dveh skupinah)

Goodyear Dunlop Sava Tires Kranj
Goodyear Dunlop Sava Tires je eden vodilnih proizvajalcev pnevmatik v jugovzhodni Evropi z 90-imi leti izkušenj v gumarski industriji. Podjetje je od leta 2004 v stoodstotni lasti družbe Goodyear Dunlop Tires Europe B. V. in s tem del enega največjih proizvajalcev pnevmatik na svetu Goodyear-a, ki skupaj zaposluje približno 69.000 sodelavcev, svoje proizvode pa izdeluje v 52 tovarnah v kar 22 državah po svetu. Primer dobre prakse vsebuje ogled proizvodnje s svojo specifiko in predstavitvijo osnovnih procesov s poudarkom na notranji logistiki in ustreznimi problemi v celotnem proizvodnem procesu. Poudarek bo tudi na izhodni logistiki in distribuciji do različnih uporabnikov širom po svetu z uporabo različnih transportnih sredstev.

  • 10:15 - 11:15 Predavanja

Igor Roškar, Reca d.o.o., Primož Gričar, Sapphir d.o.o.: C-elementi povezave in prednosti informacijske podpore osnova oskrbne verige
Digitalizacija in avtomatizacija v procese delovanja podjetja prinaša kopico sprememb, ki izhajajo iz prepričanja, da moramo obravnavo posameznih elementov uporabljenega materiala in storitev obravnavati s posebnimi pristopi, ki spremenijo odnose med udeleženci. Pravila celotne logistike se v verigi nabave do uporabe za tiste izdelke ali storitve, ki jih definiramo kot C-elemente spremenijo in v popolnosti avtomatizirajo procese.
Pomen obvladovanja celotnega dela oskrbne verige spremlja tudi zahteva, po povezavi in informacijski podpori sistemov. Primer dobrih rešitev povezav so tako lahko vzor za druge, ki želijo postaviti oskrbno verigo C-elementov.

  • 11:15 - 11:45 Odmor s kavo
  • 11:45 - 13:30 Predavanja

 

Paul Pollak, LN Consult (predavanje bo v angleščini): ”Digital Material Flow = Efficiency Redefined”
Urejenost procesov, ki so bili podvrženi spremembam izpostavljeni posebnemu sistemu delovanja prenove, ki so uspešno prestali postavitve po svetu v različnih okoljih in kulturah so pogoj za uvedbo podobnih postopkov tudi pri nas. Enako kot je dostopnost materialov globalna je tudi razpoložljivo znanje in orodja ter pristopi za spremembe. Pomemben pokazatelj urejenosti in delovanja celote je uvedba novih in naprednih tehnologij za obvladovanje logističnih procesov.

Petra Mozoli in Dušan Andrejič, PROCESSI d.o.o.: Delovanje informacijskega sistema osnova urejenosti v proizvodnih tokovih
Nadzor nad gibanjem v proizvodnji preko ERP ja in odnosi v podjetju do zunanjih, ki omogočajo vitkost zaradi ustrezne informacijske podpore posameznih procesov. Zagotovitev podpore in znanja o vitkosti prinaša uporabnikom prednosti in uporabo novih tehnologij v sistemu nadzora premikov blaga od vhoda do končnega kupca. Udeleženci v verigi oskrbe so podvrženi vključitve v procese, ki so standardni in stroškovno učinkoviti za vse.

  • 13:30 - 14:30 Kosilo
  • 14:30 - 16:00 Predavanja

 

Rihard Grudnik, G.Supra tehniški inženiring: Prilagojen notranji transport
V preteklosti je bilo povsem normalno, da so opravljali transport v proizvodnji z velikimi viličarji, ki so dostavljali velike količine repro materialov za nekaj delovnih dni, samo da je proizvodnja lahko potekala po usklajenem in zahtevanem principu.
Zahteve proizvodnih in drugih podjetij vedno bolj prehaja v omogočanje dostave paketov, zabojev in izdelkov, ki se dostavljajo direktno na mesta uporabe. Dostava je izrazito razdrobljena in prilagojena procesom proizvodnje ter upošteva ergonomijo kot osnovo za dostavo blaga.

Grega Kostajnšek, 3projekt management d.o.o.: Ergonomija delovnih mest fleksibilnost ter standardizacija
Zgodovina ureditev delovnega okolja sega zelo daleč v zgodovino. Danes to področje predstavlja osnovo sistematičnega pristopa prenove v podjetjih in različnih delovnih okoljih v želji, da bi bila delovna mesta prijaznejša človeku ob boljši produktivnosti. Predstavljena bo pot sprememb od osnovnega prepoznavanja potreb do predlogov in priporočil, ki jih izdelajo svetovalci za vas. Pristop reševanja in priprava sprememb mora vsebovat predloge rešitev, ki bodo jutri omogočala tudi uvedbo robotov za zamenjavo človeka.

Enej Saksida, OPL industrijska avtomatizacija d.o.o.: Kako do tovarne 4.0
Prehod iz industrije 3.0 v 4.0 je vprašanje ki si ga zastavlja vsa svetovna industrija. Težava s katero se spopada obstoječa industrija, so stari nepovezani stroji, neberljivi in zastareli podatki ter nezadostno preventivno vzdrževanje. Kako povezati obstoječe stroje, proizvodnjo in vodstvo v celoto, ter narediti pridobljene podatke berljive za uporabnika.

Program prireditve je objavljen tudi na spletni strani www.lognet.si

Zagotovite si 20% popust s prijavo do četrtka, 19. 10. 2017.

Delavnica Trženje za netržnike in Prodaja na tujih trgih

KOC 2.0 pripravlja serijo delavnic Kompetentna Slovenija, ki bodo potekale na različnih koncih Slovenije. Delavnice bodo potekale v sodelovanju z deležniki, s čimer bomo zagotovili čim širši krog gospodarskih subjektov.

 

Projekt »Kompetentna Slovenija« je del operacije Kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0. Gre za sklop delavnic in usposabljanj namenjenih posameznikom, ki se želijo dodatno usposabljati in krepiti svoje kompetence na področju vsakodnevnih službenih obveznosti, podjetniškega udejstvovanja ali pri iskanju zaposlitve.

 

Sodelovanje s priznanimi predavatelji in strokovnjaki s področja razvoja kadrov, ki pokrivajo širok nabor tem delavnic, od vodenja kadrov, krepitve prodajnih veščin, spodbujanja inovativnosti do design managementa.

 

»KOMPETENTNA SLOVENIJA« v okviru programa Kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0 omogoča delavnico: »TRŽENJE ZA NETRŽNIKE!«

 

»Zadovoljni in navdušeni kupci so edino zagotovilo našega dolgoročnega obstoja in uspeha na trgu.

Ste se poistovetili z mislijo, da smo vsi zaslužni in tudi odgovorni za uspeh ali neuspeh našega podjetja na trgu?«

 

Vabljeni, da se nam pridružite in si vzemite čas v torek, 5. septembra 2017, od 10h do 15h,

v Termah Ptuj (Pot v Toplice 9, Ptuj).

Več informacij na Skladovi spletni strani.

 

»Želite dvigniti poslovne rezultate še do konca leta?

Ste sprejeli odločitev, da osvojite nove trge in morda načrtujete tudi sejemski nastop?

Pridobljeno znanje boste lahko uporabili že na 50. Mednarodnem sejmu obrti in podjetnosti (MOS)!«

 

Vabljeni, da se nam pridružite v četrtek, 7. septembra 2017, od 10h do 15h,

na Regijskem študijskem središču (Mariborska cesta 7, Celje) na delavnici:

»PRODAJA NA TUJIH TRGIH IN UČINKOVIT SEJEMSKI NASTOP!«

Več informacij na Skladovi spletni strani.

 

Delavnico ob finančni podpori Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti

ter Evropske unije (Evropski socialni sklad) organizirajo Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS

in RASR, Razvojna agencija Savinjske regije d.o.o. ter Sava hoteli d.d.

 

Delavnice so za udeležence brezplačne.

Povabilo k oddaji ponudbe za »Usposabljanje voznikov za ravnanje v izrednih razmerah«

Vabimo vas k oddaji ponudbe v postopku oddaje naročila »Usposabljanje voznikov za ravnanje v izrednih razmerah«, v okviru Kompetenčnega centra Logins.

Povabilo k oddaji ponudbe

Ponudba

Vzorec pogodbe

Specifikacija za izvedbo naročila

Izjava o udeležbi fizičnih in pravnih oseb v lastništvu

Usposabljanje »ZELENO GOSPODARSTVO IN KROŽNA EKONOMIJA«

Usposabljanje bo potekalo 15. junija 2017 ob 11:00, v dvorani F na Gospodarski zbornici Slovenije (Dimičeva 13, Ljubljana).

Gospodarno ravnanje z viri in energijo je pomembnejše kot kadarkoli prej v zgodovini. Omejenost virov pomeni, da bodo v prihodnosti lahko preživela le gospodarstva, ki bodo z viri in energijo ravnala gospodarno, ki bodo fleksibilna in bodo ljudem in okolju prijazna. Zelena, krožna, trajnostna, zero-waste, cradle to cradle ekonomija - kaj vse to pomeni in kako se tega lotiti - o tem bomo govorili na delavnici. Ogledali si bomo tudi, kako se zeleno izplača tudi finančno in kakšne koristi vse prinaša podjetjem.

Dialog o razvoju kadrov in poslovnih izboljšavah

24. 3. 2016 je v prostorih GZS potekal dialog o razvoju kadrov in poslovnih izboljšavah "Kaj lahko država naredi za gospodarstvo", kjer se je srečalo preko 70 udeležencev iz gospodarstva ter preko 40 udeležencev iz javnega sektorja. Dogodek je bil namenjen razpravi in predstavitvi dobrih praks v okviru kompetenčnih centrov. Sodelovali smo tudi predstavniki KoC Logins in kot primer uspešne prakse predstavil prednosti usposabljanja poklicnih voznikov iz ekonomične in varne vožnje. Povzetek predstavitve najdete v poročilu o dogodku. Oglejte si tudi video utrinek z dogodka.

Projekt KoC Logins se je zaključil

Projekt KoC Logins se je zaključil, ohranjajo pa se povezave, ki smo jih ustvarili med partnerskimi podjetji v projektu. V želji, da bi tudi v prihodnje sodelovali pri izmenjavi dobrih praks, razvoju poklicnih kompetenc vseh zaposlenih in s tem skrbeli za dvig kakovosti storitev ter večjo konkurenčnost podjetij, v sodelovanju s podjetjem Kobal transporti d.o.o. organiziramo ogled Sparovih skladišč za člane KoC Logins ter študente logistike višje šole B&B. V  petek, 27. 11. 2015 ob 16.30, vabimo na ogled logističnega poslovanja v skladiščih Spara na Letališki 16 v Ljubljani. Sprejel in vodil nas bo g. Alojz Mlatej, vodja logistične dejavnosti v podjetju BTC d. d., PE Logistični center in izjemno priznan organizator logističnih procesov v slovenskem prostoru. Zbirno mesto je pred stavbo Logističnega centra BTC (Letališka 16) ob 16.10. Na ogledu se bomo seznanili, kako potekajo vitki logistični procesi, kjer nič ni prepuščeno naključju. Seznanitev z delom logistov v Sparu lahko pomeni izziv ali idejo za uvajanje sprememb v vašem podjetju, vsekakor pa predstavlja novo in uporabno znanje. Prosimo, da svojo udeležbo potrdite do 25. 11. 2015 po e-mailu na spela.bedene@bb.si ali na telefonski številki 051 326 528.

Brošura USPEH SMO LJUDJE

Ob zaključku projekta smo izdali brošuro USPEH SMO LJUDJE, v kateri so predstavljeni vsi projektni partnerji, rezultati, dosežki, vtisi in utrinki kompetenčnega centra Logins.

Predstavitveni film KoC Logins

Oglejte si predstavitveni film KoC Logins, v katerem smo strnili posnetke iz usposabljanj, rezultate projekta in izjave predstavnikov partnerskih podjetij.

Dan odprtih vrat

Vabimo vas na Dan odprtih vrat, ki ga ob koncu projekta v sodelovanju s KOC LOGINS organizira KOC za izobraževanje varnostnega osebja.

Kdaj in kje: petek, 21. avgust 2015, ob 8:30, Policijska akademija (Rocenska 56, Ljubljana Šmartno)
Vsebina: uspešno izvajanje zasebnega varstva, predstvitev in nasveti za ekonomično vožnjo (KOC LOGINS), prikaz varne vožnje, prikaz samoobrambnih veščin, prikaz opreme in vozil za prevoz gotovine in drugih vrednosti, uporaba plinskega razpršilca.
Prijava:  do 19. 8. 2015 na e-naslov: cas.kcivo@gmail.com  ali na tel: 059036351.  

Program najdete v vabilu.

VABIMO VAS NA ZAKLJUČNI DOGODEK PROJEKTA KOMPETENČNI CENTER ZA PODROČJE LOGISTIKE LOGINS

VABIMO VAS NA ZAKLJUČNI DOGODEK PROJEKTA KOMPETENČNI CENTER ZA PODROČJE LOGISTIKE LOGINS

ki bo v ponedeljek, 15. junija 2015, ob 11.00 v prostorih Višje strokovne šole B&B v Kranju, Ljubljanska cesta 30 – na Laborah.

V prevem delu vam bomo predstavili delo, rezultate in dosežke projekta,sledilo pa bo predavanje mag. Nastje Mulej s področja projektnega vodenja KAKO DOSEČI, DA BO USPEŠNIH VEČ KOT 50 % PROJEKTOV? – Učinkovito snovanje rešitev in novosti.

Prosimo vas, da do 10. 6. 2015 sporočite svojo udeležbo na e-naslov: spela.bedene@bb.si.

Vabljeni na usposabljanje s področja vitkega obnašanja podjetja

Vabljeni na usposabljanje s področja vitkega obnašanja podjetja, usmerjeno na specifike transporta in logistike, ki bo 3. marca 2015, od 13.00 do 16.00 na B&B izobraževanje in usposabljanje d.o.o., Ljubljanska cesta 30, Kranj, Labore. Prijave pošljite po e-mailu na naslov bojana.sever@mcpz.si, prav tako tudi morebitna vprašanja. Več informacij o usposabljanju najdete v vabilu.

Uvodno srečanje partnerjev v kompetenčnem centru Logins

21. marca 2017, smo, kot nosilni partner, na lokaciji šole B&B, organizirali uvodno srečanje partnerjev v kompetenčnem centru Logins, z namenom spoznavanja, povezovanja in mreženja, ter predstavitve projekta in zaposlenih v projektni pisarni.

Strokovno srečanje »CESTA KOT DELOVNO OKOLJE 2016«

VABIMO VAS NA strokovno srečanje »CESTA KOT DELOVNO OKOLJE 2016« na temo »ZDRAVJE NA POTI«, ki bo potekalo v petek, 17. 6. 2016, od 9.00 do 15.00 ure, v prostorih gradu Jable v Loki pri Mengšu. Udeležba na srečanju je brezplačna. Prijave za udeležbo z navedbo imena in priimka, naziva podjetja in telefona za kontakt pošljite do 13. junija 2016 na e-naslov: posvet@dars.si. Program si oglejte v Vabilu.

Logistični kongres Oskrbovalne verige v znanosti in praksi 2016

Na Logističnem kongresu Oskrbovalne verige v znanosti in praksi 2016 v Portorožu je Tadej Brce iz podjetja Brce, d.o.o. s prispevkom na temo stalnega usposabljanja voznikov izpostavil pomen, ki ga ima izobraževanje zaposlenih za uspešno poslovanje podjetja. Predstavil je usposabljanja, ki so jih v podjetju izvedli v okviru kompetenčnega centra Logins.

Okrogla miza Dobre prakse skladiščnega poslovanja

Vabljeni na okroglo mizo Dobre prakse skladiščnega poslovanja, ki bo 17. 5. 2016, ob 12ih, na Prometni šoli Maribor. Udeležba je brezplačna, prijavite se lahko preko spletne strani.

Konferenca za mala in srednja podjetja

Mag. Brane Lotrič, predsednik UO GZS PTZ, je na tretji MSP konferenci za mala in srednja podjetja, ki je potekala 5. aprila 2016 v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije, kot dobro prakso izpostavil tudi delovanje kompetenčnih centrov za razvoj kadrov. Oglejte si video prispevek.

Delavnica "Stopi iz množice – prepričaj delodajalca"

Vabimo vas na delavnico "Stopi iz množice – prepričaj delodajalca", ki bo potekala v sredo, 13. aprila, ob 16. uri, v prostorih BB šole na Letališki 16 v Ljubljani. Govorili bomo o odločnejšem, bolj tržno naravnanem odnosu do delodajalcev. Prijave zbiramo do 11. aprila na naslov referat@bb.si.

Ogled avtocestne baze

Vabljeni na ogled avtocestne baze Ljubljana in Nadzornega centra Dragomelj v petek, 18. marca 2016, ob 9.00 uri. Prosimo, da svojo udeležbo potrdite najkasneje do 17. 3. 2016 po elektronski pošti na spela.bedene@bb.si ali po telefonu na 051 326 528. Več informacij najdete v vabilu.

Zaključni dogodek Kompetenčnega centra Logins

V ponedeljek, 15. junija 2015, ob 11.00, je v prostorih Višje strokovne šole B&B v Kranju potekal zaključni dogodek Kompetenčnega centra Logins. Ob skorajšnjem izteku projekta smo predstavili delo, rezultate in dosežke dvoletnega skupnega dela 20 partnerjev v projektu. Ob tej priložnosti smo izdali tudi brošuro s predstavitvijo dela partnerskih podjetij in doseženih rezultatov, ki je dostopna tudi v elektronski obliki: http://issuu.com/bbsola

V drugem delu dogodka je potekala delavnica mag. Nastje Mulej "KAKO DOSEČI, DA BO USPEŠNIH VEČ KOT 50 % PROJEKTOV? – Učinkovito snovanje rešitev in novosti." Fotografije z dogodka si lahko ogledate v galeriji.

Terenska vožnja z Miranom Stanovnikom

V sredo, 19. 11., je v Logatcu potekalo poslovno srečanje Kompetenčnega centra za logistiko Logins. Dogodek, ki ga je za predstavnike partnerskih podjetij Kompetenčnega centra Logins kot nosilni partner projekta organiziralo podjetje B&B, d.o.o., je postregel z odličnim motivacijskim predavanjem Mirana Stanovnika, po katerem smo se z izkušenim »puščavskim lisjakom« podali na adrenalinsko terensko vožnjo.


Srečanje, ki so se ga poleg predsvnikov partnerskih podjetij udeležili tudi novinarjih, se je pričelo s pozdravnim nagovorom vodje projekta, mag. Braneta Lotriča, direktorja B&B, d.o.o. in predstavitvijo kompetenčnega centra Logins. Tokratni dogodek smo izkoristili za osvetlitev dejavnosti, ki potekajo na projektu in primerov dobrih praks ter predstavili nekaj novih izobraževanj, za katera se bodo lahko podjetja v partnerstvu odločila.


Sledilo je motivacijsko predavanje Mirana Stanovnika, v katerem smo izvedeli mnogo zanimivostmi s področja organizacijskih in logističnih izzivov izvedbe tekmovanj, kot je Reli Dakar, in pomenom psihične in fizične priprave na najtežje dirkaške preizkušnje. Miran je z nami skozi številne osebne izkušnje delil svoj pogled na življenje, delo, šport, medosebne odnose ter premagovanje poklicnih in zasebnih izzivov. S svojo karizmo in pozitivnim odnosom do sveta nas je vse navdal z optimizmom in energijo.


Po zakuski in prijetnem druženju smo se podali na terensko vožnjo na tankovski poligon Vrhnika. Izkusili smo off road vožnjo po razgibanem terenu z velikimi nakloni in tako doživeli delček izkušenj z ekstremnih dirkaških tekmovanj, ki jih je v svoji dvajsetletni tekmovalni karieri nabral Miran Stanovnik.


Prijetno druženje in navdihujoče predavanje, ki je pustilo izjemno pozitiven vtis, smo dobro izkoristili tudi za mreženje, izmenjavo mnenj in kovanje novih načrtov za nadaljnje sodelovanje v okviru Kompetenčnega centra Logins. Preberite, kaj so o dogodku napisali mediji: Žurnal24.si, Volan.si in si oglejte fotografije.

Danes, 22. aprila, praznujemo DAN ZEMLJE

Danes, 22. aprila, praznujemo DAN ZEMLJE. Cestni promet ima žal precej negativne učinke na naš planet, saj prispeva približno četrtino vseh izpustov toplogrednih plinov. Razvoj transporta bo v prihodnosti zagotovo vse bolj podvržen trajnostnim in ekološkim razvojnim smernicam, z mislijo na varovanje okolja pa vozniki lahko z bolj ekonomičnim načinom vožnje že danes doprinesemo k manjši porabi goriva in s tem k zmanjšanju obremenitev na okolje. V kompetenčnem centru velik poudarek namenjamo bolj varčnemu transportu in v ta namen voznike usposabljamo na treningih ekonomične vožnje. Usposabljanje za varčno vožnjo je zelo učinkovito, rezultati so ob upoštevanju načel ekonomične vožnje vidni takoj, zato se je v individualne treninge v okviru kompetenčnega centra do zdaj vključilo že več kot 120 voznikov tovornih vozil in avtobusov.

Projektna pisarna

Projektna pisarna kompetenčnega centra zagotavlja koordinacijo, načrtovanje ter izvedbo usposabljanj. Pri načrtovanju usposabljanj zbira podobne potrebe po usposabljanjih v partnerskih podjetjih in izbere najprimernejše izvajalce. Projektna pisarna podpira izvajanje projekta pri partnerjih in skuša administrativno čim bolj razbremeniti partnerje.

Kontakt pisarne

B&B izobraževanje in usposabljanje d.o.o.
Cesta Staneta Žagarja 27a
4000 Kranj

M: +386 51 326 528
E: koc@logins.si